Årsresume 2013 - Part one

Om mindre än ett dygn, klampar vi in på ett nytt år. 2014.
2013 har varit ett kanon år med nya upplevelser men även djupa dalar har erbjudits. Helt klart ett år att minnas, då alla bra stunder har livat upp detta år. Imorgon avslutar jag det med några kanon vänner och firar även in det nya året som vi har framför oss. Let's have the best year ever, 2014 your welcome!
 
Men först, kör vi en årsresume av 2013, goa tillbaka blickar. Here we go! 
 
 
Årets första månaden startades med en nära vän vid tolvslaget, och mitt i natten hamnade vi på en fyrhjuling. 
haha, galet! Annars erbjöd Januari återseende med saknade vänner,tog tag i nyårslöftet som var att börja träna och gjorde pappa 3-rättersmiddag på hans födelsedag,blev även provdocka för nya frisyrer och massa inspo från we heart it när jag saknade sommardagarna som mest och underbara skoldagar som gav så mycket skratt!
 
 
I Feburari hann jag med en hel del fotografering både när de låg snö på marken men även utan och oftast var Lina brevid mig tillsammas med hennes kamera Bert. Sportlov var det också, som innebärde såå mycket serietittande och goda frukostar. Och min älskade Ulrik stog i startfältet på melodifestivalen, självklart röstade jag han till finalen! Hann även med en hel del kvaltitetstid med bästavännen på hemma plan och på shoppingcentret, och firade in en nära vän i skolan som fyllde år med kladdkakstårta och ljus. Åh en riktigt gos månad!!
 
 
Hittade inte allt för mycket bilder från Mars av någon konstig anledning.. Men denna månaden innebärd en hel del planering och packning inför Frankrike, då vi satte oss sista dagen i Mars på bussen för avfärd. Även ett konfaläger med ca 100 konfirmander där jag skulle få alla måla påskägg var en av alla utmaningar Mars erbjöd. Cykla i snöstorm erbjöds också! Alltså väldigt mycket kyrka denna månad, bland med mycket god mat och en hel del plugg inför nationella.
 
 
April startades som sagt i Frankrike, helt klart bästa upplevelsen hittills i mitt liv. så mycket lärdom!
Annars blev jag beronde av snapchat, så killkompisarna och jag spenderade liiite för många so-lektioner åt det istället för de vi skulle. Fick hem min skolavslutningsklänning och åt goda mellanmål i mängder. Startade även första tävlingen med ponnyn efter ett halvårsuppehåll. Vilken lycka!
Började även äta godis efter nästan ett års upppehåll och red med mobilen i spöregn - kameran slutade funka.
 
 
Eftersom mobilkameran slutade funka och kameran åkte mest fram när det gällde hästar så finns det endast ett fåtal bilder från Maj. Startade iaf månaden med Valborg som firades med Ebba, som jag tillbringade en hel del tid med i Maj, samband med en del hästtävlingar och bjöd mamma på sconesfrukost på morsdag. We heart it inspirerade en del och bjöd syster på chokladdopning när William Spetz gästade pogram på tv:n.
Vårkänslorna rusade även genom hela kroppen och rasterna spenderades alltid utomhus.
 
 
 
Juni, var så himla fullspäckad och hemma existerade knappt. Men oj så bra månad!
Sista veckorna på madesjö, dom klassika dagarna innan sommarlovet gjordes med brännbollstunering som vanns av min kära klass! Slutade nian, vilket var så sorgligt. Klassfest, Midsommar, Träffade Oscar & Isak(!!), Konfaläger, 70års kalas för Mormor, Meeting med ponnyn, biomys med systern och del fotografering hanns med också! Helt klart månaden jag kommer i första taget komma ihåg när jag kikar tillbaka på 2013. 
 
Imorgon kommer del 2.. En hel del av den vet ni om, men självklart inte allt.. hihi. Håll utkik!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback