Let's start over one more time

 
Ännu en gång är jag här igen, i hopp om att denna gången håller bloggandet iaf i en liten längre period. Helt ärligt har jag inte hunnit,haft ork eller viljat. Livet har varit en berg och dalbana sista tiden. 
Men nu är jag här. Och de är väl de som räknas?
 
Ny design också! Vad tycker ni? Fåse hur länge den stannar,men ett tag blir det nog!
Fredag den 17 Januari idag och sist jag skrev ett inlägg var exakt för 14 dagar sen. Har hänt massor faktiskt.
 
Imorgon kör jag igång på riktigt med bloggandet och denna gång - mer häst!
Så vi hörs imon helt enkelt. Kramisar!!

Postat av: Amanda

Bra inlägg gmn

2014-01-17 @ 23:25:46
URL: http://amandaerikssons.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback