I have the best friends in the whole world

Igårkväll blev jag & Oliver överraskade med ett överraskingsparty av världens finaste vänner. Det bjöds på pizza,tårtor,lekar,skräckfilm och ligga under himlen med filtar och gapskratta. Avrundade sedan kvällen med att ta oss genom halva stan, tre stycken på en cykel innan jag somnade oplanerat hos bästis. 
Världens bästa vänner, världens bästa kväll. Som jag älskar er alla! 
 
Nu ska jag byta ut gårdagens roligheter mot stalltid, innna jag beger mig till Nybro igen för gudtjänst med dessa underbara människor återigen. Perfekt helg. xoxo

Postat av: Olivia Magnusson

sv: Åh världens bästa du, vilken dunder kväll! Love you soo much. Helt sick, världens bästabästa du!!
kramisar till dig hjärtat! ♥

2013-10-20 @ 21:06:53
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback