Nobody understands

Efter skoldagen med endast två lektioner efter en låång sovmorgon, tog Eve, Amanda och jag en mysig runda på stan innan jag lämnade av dom på tåget för att invänta bästis som satt på tåg från Nybro, vi har haft en mysig dag på stan med resturangkäk och shopping, och även bio! Vi såg White house down. Hur bra som helst! Hunnit umgåtts med killkompisarna också, Alltså en kanon fredag! Somnar gott brevid bästis inatt. Godnatt

Postat av: Victoria "du vet vem"

du är världens bästa! love u

Svar: som du då bästa, loveu2
carina svensson

2013-10-04 @ 22:31:37
Postat av: Jennifer-livet genom mitt objektiv

Ja, det är mysigt men när det regnar och bara är kallt är det inte så kul :/ Hoppas du får en toppen lördag!

2013-10-05 @ 14:50:56
URL: http://jenniifersjo.blogg.se
Postat av: Jennifer

Tack! :) jodå jag ska kämpa på, har en veckas prao nu så jag får lite vila från skolan ändå ;)

2013-10-05 @ 16:14:37
URL: http://jenniifersjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback