About me

 
10 Saker jag vill göra innan jag dör
Vara på tre platser samtidigt.
Slicka mig på armbågen.
Träffa Ulrik Munther.
Flytta till New York.
Jobba som kanin på Liseberg.
Flytta ihop med en kompis.
Besöka Anlaya.
Jobba som bartender utomlands.
Åka Jorden runt.
Vara högst upp i Eiffletornet.
 
 
9 Saker om mig själv
Lättstressad.
Dubbelhakor är min nya hobbie.
Lever på mjölk.
Total älskar konfalägrena.
Känd för mina konstiga smaklökar.
Skämmer lätt ut mig.
Hatar trappor.
Väldigt klumpig, upprepning på klumpig.
Hatar att bestämma kläder inför skolan.
 
 
8 Sätt att vinna mitt hjärta på
Våga vara sig själv.
Rolig.
Ställer upp för en.
Dubbelhakor.
Höra av sig när man minst anar det.
Bry sig.
Överraska.
Söta sms.
 
 
7 Saker jag ofta grubblar på
Plugget.
Framtiden.
Morgondagens klädval.
Barnen i Afrika.
Om Kelly hade levt.
Hur det är i Taize nu.
Vad jag ska äta till frukost.
 
 
6 Saker jag skulle vilja äga
Animo Ridbyxor.
Flertal med Animo Kavajer.
Massor med Anna Scarpati Schabrak.
Primeboots
Jofama Jacka.
Toppstammad storhäst.
 
 
5 Saker jag aldrig skulle vilja göra
Jobba som lastbilschafför.
Röka.
Se någon dö.
Bli inlåst i ett mörkt rum.
Ta droger.
 
 
4 Saker jag köpt sista månaden
Naturgodis för 94 kronor.
Present.
Mat i massor.
Block.
 
 
3 Saker som får mig att le
Kamratgänget.
Hästarna.
Tjejerna i klassen.
 
 
2 Absolut bästa låtar
Hey brother - Avicii
Burn - Ellie Goulding
 
 
1 Sak folk kanske inte vet om mig
Har fobi för möss och råttor.
 
 

Postat av: Olivia Magnusson

hahahhaha älskar allt med dubbelhakor gmn <333

sv: hihi,gmn vet lever på nyttigheter nu <333

2013-09-22 @ 10:03:06
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback