nine things about me

• Skulle bara haft på mig svarta jeans året runt om jag fick välja själv.
• Det skulle kunna ta en dag att bestämma vilka kläder jag ska ha på mig om den tid fanns.
• Jag har spräckt mina röda convers på sidorna för jag inte orkar/tid för att knyta upp dom.
 
 
• Jag älskar all udda mat som rå falukorv med dipp,makaroner med jordgubbsylt,stekta morötter osv. 
• Dom dagarna i skolan när det är fisk är det min favoritdag.
• Jag skulle inte kunna leva utan mjölk, bästa uppfinningen på denna jorden.
 
 
• Jag klagar alltid på att jag ska hem och rida pga trötthet, trots jag älskar det när jag väl är i stallet.
• Jag hatar engelska, ryser bara av att tänka på det.
• Gillar rosa och gult lite för mycket. Allt är rosa eller gult.
 
 
 

Postat av: Amanda

ha rosa byxor och gul tröja imon carre

2013-09-12 @ 11:59:10
URL: http://amandaerikssons.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback